serie wydawnicze
działy tematyczne
nasi autorzy
Jak kupować

Uwaga:
Jak zmienić ilość zamawianego towaru, np. książki?
Domyślnie pojawia się 1 egz. Aby zmienić liczbę np. na 3, wpisz 3 i koniecznie wciśnij ENTER na swojej klawiaturze.

REGULAMIN
 
Sklep internetowy pod adresem www.medium.com.pl prowadzony jest przez Wydawnictwo Medium Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: Czarnów 172/2, 05-510 Konstancin-Jeziona,
Nr KRS 0000163602, Regon 010794251, NIP 5271008111.
Sklep prowadzi sprzedaż książek oraz płyt CD.
 
Składanie zamówień
1. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.medium.com.pl przez 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni tygodnia.
2. Klient, składając zamówienie, zawiera ze Sklepem umowę kupna-sprzedaży zamawianych towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Zawarcie umowy następuje w momencie złożenia zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „ Zamawiam i zobowiazuję się do zapłaty”. 
4. Po złożeniu zamówienia  Klient otrzymuje drogą elektroniczną (mailem) potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wraz z formularzem oświadczenia o odstapieniu od umowy(załącznik). 
5. Klient może zmienić lub anulować w całości złożone przez siebie zamówienie do momentu, dopóki zamówione towary nie zostały wysyłane. Zamówienie można zmienić lub anulować telefonicznie lub drogą elektroniczną.
 
Realizacja zamówień 
1.Przesyłki krajowe są z reguły realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka.
Przesyłki zagraniczne są realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
2. Sklep dokłada wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był możliwie najkrótszy; większość zamówień jest realizowana „z dnia na dzień” (dni robocze).
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przy płatności przy odbiorze, a w przypadku płatności przelewem - od momentu wpływu zapłaty na rachunek bankowy sklepu. 
3. W przypadku trudności z realizacją zamówienia, z powodu niedostępności towaru lub innych okoliczności, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania przez Klienta niepoprawnego adresu, bądź innych błędnych danych.
 
Koszty wysyłki 
1. Przy zamówieniach krajowych o wartości zamówionych towarów poniżej 50,00 zł część kosztu wysyłki w kwocie 10,00 zł pokrywa Klient. Przy zamówieniach od 50,00 zł cały koszt wysyłki krajowej pokrywa Sklep. Klient nie ponosi żadnych innych kosztów.
2. W przypdku wysyłki towarów za granicę Polski – bez względu na wartość zamówionych towarów - Klient zawsze pokrywa koszty wysyłki. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi zamówionych towarów i kraju docelowego.
W tym przypadku ostateczną kwotę do zapłaty (wartość towarów + koszt wysyłki) i dane do zapłaty Klient otrzyma na podany adres e-mail. Jednocześnie Klient będzie proszony o przesłanie mailem zwrotnym akceptacji wyżej wymienionych kosztów.
Za zamówione towary można dokonać zapłaty w PLN, USD, EUR przelewem na konto. Wysłanie towaru następuje po wpływie zapłaty na rachunek bankowy.
 
Odstąpienie od umowy (rezygnacja z zakupu)
1.Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić kupiony towar, należy przesłać do Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może być wysłane pocztą lub drogą elektroniczną.
Formularz tego oświadczenia jest dołączony do maila potwierdzającego złożenie zamówienia lub znajduje się w pacze wysłanej do Klienta. Formularz można także pobrać tutaj FORMULARZ
2.W terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany zwrócić zakupiony towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
W przypadku nagrań audio, można dokonać zwrotu, jeśli nie zostało usunięte oryginalne opakowanie. 
3. Sklep nie przyjmuje zwrotów przesłanych za pobraniem. 
4. W możliwie najkrótszym terminie – nie później niż 14-tego dnia od otrzymania oswiadczenia o rezygnacji – Sklep zwróci odpowiednia kwotę pieniędzy na konto bankowe Klienta.  
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zwrotu kwoty należnej Klientowi dopiero po otrzymaniu zwracanych towarów.
 
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące towarów, usług, zamówień prosimy kierować na adresy mailowe handlowy@medium.com.pl lub wysylka@medium.com.pl, bądź dzwoniąc pod numery telefonu +48 22 7546216 lub +48 600315463.
 
Dane osobowe Klienta
1. Podawanie danych osobowych jest zawsze dobrowolne. Jednakże niepodanie danych uniemożliwia wykonanie usługi. Nie istnieje możliwość korzystania z serwisu oraz z usługi anonimowo ani z wykorzystaniem pseudonimu, ponieważ realizacja usługi ze względów technicznych nie może nastąpić bez znajomości danych osobowych klienta. 
2. Dane osobowe będą wykorzystane jedynie do zrealizowania zamówienia, np. numer telefonu bardzo ułatwia kurierowi dostarczenie przesyłki.
3. Jeżeli Klient wyrazi zgodę, dane osobowe mogą być wykorzystane do informowania o nowościach lub promocjach.
 
Regulamin obowiązuje od 25 grudnia 2014r.

 Powrót