W PAKIECIE TANIEJ!!!
Teraz zamawiając razem dwie książki Richarda KOCHA
płacisz tylko 55 zł.
ZASADA 80/20. Lepsze efekty mniejszym nakładem sił i środków.
Zasada 80/20 - głosząca, że 80 procent wyników wypływa tylko z 20 pro-cent przyczyn - jest jedyną prawdziwą zasadą najbardziej efektywnych ludzi i przedsiębiorstw. Leżący u jej podstaw schemat "przewidywalnej nierównowagi" został dostrzeżony po raz pierwszy sto lat temu przez włoskiego ekonomistę Vilfreda Pareta, który na podstawie badań stwier-dził, że bez względu na analizowany kraj czy okres - zawsze około 80 procent pieniędzy trafiało do 20 procent ludzi. Stąd też zasada 80/20 zwana jest często "zasadą Pareta". Zasada 80/20 to jedna z najbardziej oryginalnych, prowokujących i prze-konujących książek lat 90. Pokazuje, w jaki sposób można osiągnąć znacznie więcej znacznie mniejszym wysiłkiem, nakładem czasu i zasobów, koncentrując się po prostu na najważniejszych 20 procentach.
format A5, broszura 392 strony
REWOLUCJA 80/20. Nowa droga do sukcesu finansowego jednostki i firmy.
W swojej kolejnej pracy Richard Koch, wskazuje, na czym polega dokonująca się już w naszym życiu gospodarczym i społecznym rewolucja 80/20, przewiduje jej dalszy przebieg oraz opisuje, jak każdy z nas może włączyć się w jej nurt.
Aby było to możliwe, musimy stać się ludźmi 80/20 - rozpoznać najlepsze 20 procent swoich zdolności i umiejętności, wykorzystać najlepsze 20 procent swoich pomysłów na nową firmę, zapożyczyć najlepsze 20 procent pomysłów już istniejących, zatrudnić najlepsze 20 procent ludzi, którzy będą najskuteczniej uzupełniali nasze słabsze 80 procent.
Musimy więc tylko zadbać o to, by w każdej dziedzinie naszej działalności ekonomicznej umiejętnie wybrać owe najlepsze 20 procent, a wtedy - jak dowodzi autor, ilustrując swoje tezy wieloma przykładami - sukces będzie należał do nas!
Rewolucja 80/20, która - jak dowodzi autor - dokonuje się obecnie w świecie gospodarki i ekonomii, polega na tym, że prawdziwymi twórcami bogactwa nie są już ogromne korporacje, lecz kreatywne jednostki; największe zyski płyną nie z potęgi kapitału, ale z potęgi niezwykłych pomysłów i twórczego działania owych jednostek. Autor szczegółowo, krok po kroku, wskazuje, jak każdy z nas może włączyć się w ten nowy nurt. Aby było to możliwe, musimy stać się „ludźmi 80/20", to znaczy:
• rozpoznać najlepsze 20 procent swoich zdolności i umiejętności;
• wykorzystać najlepsze 20 procent swoich pomysłów na nową firmę;
• zapożyczyć najlepsze 20 procent pomysłów już istniejących i sprawdzonych;
• zatrudnić najlepsze 20 procent ludzi, którzy będą najskuteczniej uzupełniali nasze słabsze 80 procent;
• znaleźć najlepsze 20 procent produktów czy usług, klientów, obszarów, które przyniosą nam 80 procent zysków.
Wystarczy więc tylko zadbać o to, by w każdej dziedzinie naszej działalności ekonomicznej umiejętnie wybrać owe najlepsze 20 procent, a wtedy - jak twierdzi autor, ilustrując swoje tezy wieloma znakomitymi przykładami ludzi 80/20 - sukces będzie należał do nas.
format A5, broszura, 328 str. |